Mengaji lancar je selepas Detox

Ramai yang menganggap detox ini hanya untuk kurus semata-mata. Dulu pernah terfikir juga. “Buat apa nak detox kalau dah kurus”

Tapi itu dululah. Bila faham konsep detox, so tak pernah dah fikir macam tu.

Ini antara perkongsian Puan Ayu selepas habis tempoh Detox.

1. Mengaji lancar je, dah tak mengah walau baca banyak helai.

2. Bau badan hilang. Tadi lepas exercise, try bau ketiak, tiada bau pun. Magiknye. Hahaa.

3. Bangun lancar je masa solat. Nak-nak dari sujud nak bangun tu.

4. Dah tiada lenguh-lenguh pinggang, sakit belakang. Nak-nak lepas anak menyusu badan lama.

5. Nak bangun tido senang je. Bangkit masa baring santai-santai pun senang je.

6. Badan rasa ringan

7. Perut rasa kempis. Yang penting berat turun. Hihi.

Tu je kut setakat ni apa yg saya rasa.

img_0694

Bestkan feedback peserta Detox. So detox bukan untuk turun berat je tau.

 

3548c6ab-64c8-49c2-8bf0-34d1010d5e6e

Ini adalah 8 dari manfaat selepas detox.

so korang, Jom Detox. Penyertaan detox 6.0 sudah dibuka

klik sini http://ellymatin.wasap.my/

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s