Pakai Seluar Sendiri

untuk simpanan masa akan datang. eh… sedar2 anak aku dah pandai pakai seluar sendiri. masa umur dia lebih kurang 2 tahun sebulan dia pakai seluar tapi kadang 1 lobang tu masuk 2 kaki atau seluar tebalik atau ada saja tak kena..

but, umur dia sekarang 2 tahun 5 bulan. dia dah boleh pakai seluar sendiri. aku happy.. ye lah perkembangan anak memamglah kita happykan.. even benda tu orang lain dah awal pandai.. tapi itu anak korang, bukan anak aku..

Alhamdullilah…

bila dia tiada baju atau seluar mesti dia akan tanya “umi mana baju yayang? umi mana seluar yayang”

anak korang pun g2? anak aku umur sekarang ni mesti ada saja perkataan “mana?”

umi abah mana?

umi mana?

ticer mana? (my sister”

dia tidak putus2 tanya manaaaa…

Alhamdullilah..

aku percaya sedikit sebanyak supplement untuk anak membantu perkembangan dan sel2 otak mereka

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s