My Mom My Dad

Thanks so much with them. mereka tiada apa2 yang perlu dibanggakan. cukuplah anak dan cucunya ini hidup lebih tenang šŸ˜‰

bukan nak ego sangatlah, cuma kalau bab2 aku di cakap menghina. macam kurang sesuai kot. sebab aku tak dak pun hina sesiapa. aku cuma cakap benda yang betul je. tapi rasanya awak salah paham ni. tak pe.. biar je..

karang dah ada family sendiri, dah ada anak baru kau tau apa itu kerisauan seorang ibu. masa tu baru kau tau betapa nak meroyannya kau bila anak kau terpukul orang atau anak kau dipukul orang atau orang teriak anak kau. chill.

dulu aku tak rasa. dah ada anak baru aku rasa. so tunggu giliran masing2 ye.

Advertisements

One thought on “My Mom My Dad

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s